The Getaway: Black Monday PDF Drukuj Email
Gry

Gra oczywiście podobnie jak poprzedniczka przenosi nas do Londynu. Sama mapa  Londynu zotała wzbogacona się o 17 nowych lokacji (miejskie metro, nadbrzeże Tamizy itd.). W odróżnieniu jednak mamy trzy scenariusze i trzy postaci, które w trakcie gry będą się uaktywniać.

Historia, na której oparty będzie „The Getaway: Black Monday” pozwoli na poznanie losów trójki całkiem nowych bohaterów: sierżanta policji Bena Mitchela, zawodowego boksera Eddiego O’Connora oraz dziewczyny z przedmieścia, sprytnej złodziejki Sam. Każde z tej trójki ma jakieś własne problemy, które przy wydatnej pomocy graczy postara się rozwiązać.

Najpierw przyjdzie nam grać policjantem i rozkminiać rosyjską mafię. Później grając następnymi postaciami cała akcja stawać się będzie coraz bardziej przejrzysta, bo podobnie jak w części pierwszej przyjdzie wcielić się nam w postaci po obu stronach tzn: policji i świata przestępczego.

Tryb fabularny zawiera 22 misje rozlokowane na 25 milach kwadratowych współczesnego, odtworzonego z fotograficzną dokładnością Londynu. Gra techniką narracji i dynamiką rozgrywki przypomina hollywoodzkie superprodukcje, Co ciekawe, mimo spójności fabuły,  następujące po sobie zadania wcale nie będą czasowo uporządkowane chronologicznie.

Autorzy, wyzbyci pacyfistycznych przekonań, udostępnili całkiem pokaźny arsenał, na który składa się 14 typów broni. Nadal  podstawą będą pistolety, strzelby i karabiny maszynowe. Aby dostać się na miejsce wykonania misji, konieczne stanie się zdobycie jakiegoś środka lokomocji. Wybór pojazdów jest pokaźny: motocykle, samochody osobowe, furgonetki, autobusy itd., cała maszyneria rzecz  jasna, licencjonowana. Niejednokrotnie bohater w trakcie misji zmuszony będzie korzystać z wielu pojazdów, gdyż ulice Londynu wcale nie należą do najspokojniejszych (kraksy, ucieczki, pościgi). Oczywiście nikogo nie stać na kupno całego parku maszynowego, dlatego upatrzony wozik można będzie albo ukraść, albo zdobyć „na chama” (wyrzucając uprzednio jego właściciela ze środka).

Grafika jest podobna jak taka sama co w poprzedniczce czyli bardzo dobra. Grafika w pomieszczeniach jest bardzo szczegółowa, wystroje wnętrz, podwórek wszystko jest zrobione na bardzo dobrym poziomie. Niestety wyrzucono kamery ze środka samochodu, także jadąc np.: dwupiętrowym autobusem nie widzimy co jedzie przed nami. Samochody prowadzi się trochę nadsterownie. Lekki wychył gałki w bok przy pełnym pędzie kończy się wypadnięciem samochodu  z trasy i kolizją. Zniszczenia oczywiście też są. zgrzytem są rażące mnie braki proporcji w anatomicznej budowie ciała naszego pierwszego bohatera, policjanta-nie wiem jak będzie z innymi postaciami. Z nowości jest to, że możemy przenosić, a raczej przeciągać zwłoki.

 

Komentarze  

 
0 #1 profile5289 2018-11-01 13:05
Need cheap hosting? Try webhosting1st, just $10 for an year.

http://nov.network-hv.com/images/photos/938/63/9c549ed0eaea5c285b919962.jpg
Cytować
 

Dodaj komentarz


Kod antysapmowy
Odśwież

Zamknij x
W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Twoich indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz w każdym czasie dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.