Teraz jest Wt paź 24, 2017 2:54

Strefa czasowa: UTC + 1




   [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: do zonaty i mare
PostNapisane: N gru 18, 2005 0:36 

Dołączył(a): Wt gru 06, 2005 22:45
Posty: 7
Lokalizacja: bydzia
ej mare tu nie chodzi o granie o zlote skarpety czy gacie nei wazne sa nagrody wazne zeby bylo sprawiedliwie kiedy my mielismy 1 mecz i nei gralismy w 1 skaldzie to nie moglismy meczu przelozyc i gralismy z rezerwa i nikogo to nei obchodzilo a klocilismy sie dlatego ze jezeli ma byc 21 to ma byc i nei za wszelka cene tylko skoro jest 15 min to ma tak byc 5 by wszedl w 2 polowie a nei ze 3rr i nagle czekajmy jescze to czekanei nas wyprowadzilo z rownowagi i dlatego przegralismy bo dobrze wiesz ze by byl pogrom gdysmy grali o 21 !! jak nie wierzysz to mozemy cw zagrac lub cb a jezeli chodzi o zonaty to ok gramy ladnie to ci przyznam ale nie jestesmy plytcy tylko mamy slabe nerwy szysbko sie denerujemy jako kaln i nei ma pozniej ugody chodzi na m o zasady jkaie owiny byc co do dzisiejszego zamieszani na meczu o 3 miejsce to noze odbyly sie prawidlowo ma demo gdzie na pytnie czy noze HSN odp " kk" ze noze w wodzie .... i ze RDY
spotykamy sie an placu i slychac na deme ze jeden biegnie brama od A a 4 na srodku i nagle on sie ztrzymuje i afk niby !!1 wiec ne wiem po co te wszystkei obelgi i klotnie skoro bylo RR I NOZE i napisaliscie ze RDY a co do wyzwisk z naszej strony do ciebei zonaty to sora nerwy puscili kumplowi a nozzy nie powtorzylismy bo jeden z HSN napisale ze " powinien adminowac KILLER to by bylo ok " wiec znowu ulladzik by byl bo killer sie z nimi zna wiec by dala rr ale wynik i tak mowi sam za siebei obojetnie z jakiej strony bysmy zaczynali wiec ..... nie ten poziom chlopaki z HSN ... pzd all players and BU!

_________________
One Bullet Can Change History


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 1:37 

Dołączył(a): Śr lip 27, 2005 21:24
Posty: 40
Lokalizacja: Wrocław
Dobrze, nie wiem czy bylby pogrom, ale po prostu sie nie fair tez zachowywaliscie... Chcieliscie za wszelka cene wygrac to walkowerem. Nasz mial problem najpierw z konten steam, pozniej nie mogl wejsc na serwa, a jak wszedl to musial wyjsc (czy nawet kicka dostal za nieprawidlowyu nick) i wkleic cfg. Pozniej mu haslo nie chcialo wejsc wiec musielismy poczekac az killer wroci i zdejmie haslo... Mielismy 15 min na uzupelnienie skladu, przedluzalo sie to m.in. dlatego ze killer mial problem. Mecz zaczal sie z 10 min opuznieniem...Nie usprawiedliwiaj sie tym ze przegraliscie dlatego ze byliscie poddenerwowani... My tez bylismy bo nie mielismy 5 zawodnika, wkurzalo nas to ze akurat w tym momencie ma problem ze steamem... Mysle ze nerwy tutaj nie odegraly zadnej roli w przebiegu meczu, po prostu wygral lepszy wg mnie... Nie weim jakby wygladala sprawa z CW, to nie do mnie z tym, gdyby do tak owego doszlo to na lepszym serwie, gdzie ja nie mialbym lossu 30 a dar_jo pingu 150 :O
pzdr

_________________
bind "HOME" "say J3BAC L3SZCZY!!"


Ostatnio edytowano N gru 18, 2005 1:51 przez mare, łącznie edytowano 1 raz

Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 1:47 

Dołączył(a): Śr lut 16, 2005 18:56
Posty: 91
Lokalizacja: Afganistan
NeXon znam sie bardzo dobrze z HNL, z cleanersami takze znam sie i to nawet osobiscie nie prze net, ale taki jestem ze potrafie na meczu buc bezstronny, taki admin wedlug mnie powinien byc. Nie mysl ze po meczu nie bylo burzy, ale zasady sa zasadami i nie ma ziom czu kumpel. Sam tez nagrywalem demo i pokazalem chlopakom z HNL ze mojej winy nie bylo z ta runda na kosy takiej przy ktorej mozna by mi cos zarzucac. Sprawe wyjasnilem z calym klanem HNL tak by nie bylo dalszej burzy. A co do nerwow to ty bys ze mna pogral to bysmy zobaczyli kto wiecej by kurwami na kogo narzucal :D pozdro i powodzenia w dalszej grze.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 10:53 

Dołączył(a): Wt gru 06, 2005 22:45
Posty: 7
Lokalizacja: bydzia
ahha no fakt ... ale zonaty ja cie nei winnie twoje adminowanie bylo na duzy + bo byles bezstrrnonny i to jest ok ale killer sam napisal podczas meczu ze WItaM WSZYSTICH I CIEBIE MARE wiec wyszlo ze sie znaja nam nie chodzilo o wygranie wallkowerem bo to lipa tak bez walki ale jka jestes na serwie od 1 godz i czekasz bo cos tam jest nie tak to wiesz ... moze wyprowadzic z rownowagi po prostu chodzilo o to ze nei macie zawodnika i jakos nie mowiliscie za ma jakis problem tylko ze idzie ... mogliscie anpisac ma jakis problem przeniesc sie do nas i wytlumaczyc a nei jakies glupie teksty masz demo ?? to zobacz co piszecie .... ja pisze do was S_T a twoj klo do mnie z wyzwiskami ... a haslo ze jestesmy " ciotami " w meczu napisane na say jest troche nie na miejscu .... wogoel ten mecz i dzien w ktorym go gralismy byl nie na miejscu !!wy mieliscie problem z graczem i pingiem my nerwy i klotnie ... ja mielem 38tempa wiec lipa za swoe zachowanie chccialem [rzeprosic bo naprawde nerwy mi puscily jak czekasz juz mamy grac i nagle znowu czekamy .... to wkur*** bardzo ... na lanie to by bylo nie do pomyslenia .. ale dobra juz zamknijmy ten temat bo widze ze debata prawdziwa sie zrobila :D a co do zonatego to nie czaje ze niny ty czy ja mam tymi kurwami rzucac na meczu ?? bo nie zrozumialem aluzji ... ale widze ze jeszze meczy nie dodaliscie wie czy cos sie stalo ze nie ma kocowego rankingu ??pzdr

_________________
One Bullet Can Change History


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 12:00 

Dołączył(a): Pn wrz 26, 2005 22:25
Posty: 33
mare napisał(a):
Nasz mial problem najpierw z konten steam, pozniej nie mogl wejsc na serwa, a jak wszedl to musial wyjsc (czy nawet kicka dostal za nieprawidlowyu nick) i wkleic cfg. Pozniej mu haslo nie chcialo wejsc wiec musielismy poczekac az killer wroci i zdejmie haslo...


Ojojoj Mare nazywajmy rzeczy po imieniu... Widze ze tez chcesz wygrac jak Hakel. To mialbyc turniej 4fun a wam poprostu ODJEBALO

Poczekamy do finalu i sprawe chyba wyjasnimy :!: :!:

_________________
bind "j" " say HAHAHA"


Góra
   
 
 Tytuł: eee
PostNapisane: N gru 18, 2005 14:42 

Dołączył(a): So paź 01, 2005 21:13
Posty: 5
Ja pierdole marei ty kurwa pleb jestes i tyle ....... To ze mial koles problem z kontem to huj. MOzna bylo zglosic 6 kurwa wiec jeden rezerwowy byl i mogl wejsc. A ty sie zachowujesz jak zwykly pleb. Sadzisz ze umiesz grac a ja bym nad tym polemizowal. A co do tego waszego meczu to wyrownil sie Killer z Bu :P i sadze ze Bu jest od was lepsze :] a wasza wczorajsza wygrana to przypadek ... a jak uwazacie sie za takich pr0 to zagrajcie z dobrym polskim klanem :] mecz ze ster'em nie powinien byc dla was problemem, napewno ich pojedziecie bo jestescie " pr0 ajt skille ". :]


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 15:41 

Dołączył(a): Śr lut 16, 2005 18:56
Posty: 91
Lokalizacja: Afganistan
neXon napisał(a):
a co do zonatego to nie czaje ze niny ty czy ja mam tymi kurwami rzucac na meczu ?? bo nie zrozumialem aluzji ...



Pisales o nerwowosic, wiec napisalem ze nie grales ze mna bo ja jestem przejebany czlowiek i moje nerwy koncza sie zwykle masakra :D


Góra
   
 
 Tytuł: Re: eee
PostNapisane: N gru 18, 2005 16:01 

Dołączył(a): Pn wrz 26, 2005 22:25
Posty: 33
Przycho napisał(a):
Ja pierdole marei ty kurwa pleb jestes i tyle ....... To ze mial koles problem z kontem to huj. MOzna bylo zglosic 6 kurwa wiec jeden rezerwowy byl i mogl wejsc. A ty sie zachowujesz jak zwykly pleb. Sadzisz ze umiesz grac a ja bym nad tym polemizowal. A co do tego waszego meczu to wyrownil sie Killer z Bu :P i sadze ze Bu jest od was lepsze :] a wasza wczorajsza wygrana to przypadek ... a jak uwazacie sie za takich pr0 to zagrajcie z dobrym polskim klanem :] mecz ze ster'em nie powinien byc dla was problemem, napewno ich pojedziecie bo jestescie " pr0 ajt skille ". :]



Przycho zamknij morde gowno wiesz, wypierdalaj do tego swojego nhl

_________________
bind "j" " say HAHAHA"


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 18:58 

Dołączył(a): Śr lip 27, 2005 21:24
Posty: 40
Lokalizacja: Wrocław
Dokladnie... Wypierdalaj i juz... Nie uwazamy sie za zadnych pro bo takimi nie jestesmy... pzdr dla Ciebie przycho!
/Close

_________________
bind "HOME" "say J3BAC L3SZCZY!!"


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 22:09 

Dołączył(a): Wt gru 06, 2005 22:45
Posty: 7
Lokalizacja: bydzia
po ostatnich dwoch postach widze ze to mare i twoj kolo macie po 10 lat .... a mam 20 wiec mozesz mi mowic pan bo pewnie masz 12 co?? a zachowac\nie twoje jest takie same jak kazdego kto sie zdenerwuje jak mu ktos napisze prawde w oczy tylko ty sie wyrozniasz tym ze przeklinasz a tak roba pleby ... zal

_________________
One Bullet Can Change History


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 18, 2005 22:20 

Dołączył(a): Śr lip 27, 2005 21:24
Posty: 40
Lokalizacja: Wrocław
Mowilem close... neXon jak masz 20 lat to masz tyle ile ja... I juz dodalem ze nie uwazamy sie za zadncyh pro... Traktuje CS jako zabawe... Btw. Nie oceniajcie ile kto ma lat po tym jak pisze na forum czy boardzie...

_________________
bind "HOME" "say J3BAC L3SZCZY!!"


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 19, 2005 16:06 

Dołączył(a): Śr gru 07, 2005 22:35
Posty: 6
Lokalizacja: Brodnica
Mare chodzcie zagramy u nas na serwie? Daj gg i zobaczymy


Góra
   
 
 Tytuł: zal.ru[;
PostNapisane: Pn gru 19, 2005 16:11 

Dołączył(a): Śr gru 07, 2005 22:35
Posty: 6
Lokalizacja: Brodnica
Cleaners? Chyba powierzchni plaskich po skonczonym Turnieju (;
Zaciskacze sie znalezli[; 3948564 moje gg, prosze bardzo 5on5 Server On @ pifpaf.pl / p mE! ' PROSTAK! '


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 19, 2005 16:14 

Dołączył(a): Śr lip 27, 2005 21:24
Posty: 40
Lokalizacja: Wrocław
Prostak do mamusi mozesz mowic... Daj mi juz spokoj, nie chce mi sie tego wszystkiego komentowac... Killer pls zamknij to forum killer cup bo mi sie rzygac che jak patrze na tych debili, co twierdza ze maja 20 lat... Jakbys byc naprawde doroslym i myslacym czlowiekiem to bys dawno sie zamknal i nic tutaj nie pisal... Close, nie odpisuje na nic!

_________________
bind "HOME" "say J3BAC L3SZCZY!!"


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn gru 19, 2005 17:09 

Dołączył(a): Pt lip 08, 2005 10:55
Posty: 6
A ja właśnie tu mam zamiar sie wtrącić. Układu koleżeńskiego tu napewno nie było bo Wojtek (Killer) :D jest zalatanym człowiekiem i myśle że marka nawet nie kojarzy. Jak coś wam nie odpowiada tu zgodze sie z b9rq 5on5, 4on4 lub coś tam i okazuje sie kto jest dark skillowcem. Myśle, że czekaliście tyle czasu ponieważ killer ma dobre serce i gdyby nie jego wkład w serwery, strone, klan to nic by tu nie było.


Góra
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
   [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL