Teraz jest So paź 20, 2018 1:42

Strefa czasowa: UTC + 1




   [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Admin "shot.4.u" skargi/pochwaly
PostNapisane: Śr mar 29, 2006 19:51 

Dołączył(a): So lut 04, 2006 20:48
Posty: 18
Skargi/pochwały i opinia innych na temat tego admina.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr mar 29, 2006 19:57 

Dołączył(a): So lut 04, 2006 20:48
Posty: 18
tu rowniez niemam pytan admin 1 klasa :P


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pt mar 31, 2006 18:12 

Dołączył(a): Pt mar 24, 2006 17:28
Posty: 4
Shot hmm :P Wspaniały admin :] Pozdrawiam... Mam prośbe mozesz mi sciągnąć bana bo woyo mi dał nie informując za co ... ehh

to moje ID:
STEAM_0:0:4622923 z góry thx :]


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: Wt kwi 18, 2006 13:48 

Dołączył(a): So lut 04, 2006 20:48
Posty: 18
poprawka ja ci nigdy niedalem bana :] a jak juz dostales to nie zadarmo ?


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: Śr kwi 26, 2006 15:15 

Dołączył(a): Śr kwi 26, 2006 15:13
Posty: 2
Spoko admin. Czasami lubi mnie wkurzać ale do jego pracy nie mam zastrzeżeń 10/10


Góra
   
 
 Tytuł: Shot...
PostNapisane: So lip 29, 2006 14:23 

Dołączył(a): So gru 10, 2005 12:53
Posty: 3
Lokalizacja: Oborniki Śląskie
Żal < tyle mam do powiedzenia, perm za smianie sie? xD


Góra
   
 
 Tytuł: Pozytyw
PostNapisane: Pt wrz 08, 2006 12:12 

Dołączył(a): Pt wrz 08, 2006 5:52
Posty: 1
Shot to spoko kolo odkad gram na servie widzialem zaco daje bany ale pery to juz ktos musi naprawde byc dobry zeby dostac.
Zazwyczaj sa to czasowki sam dostalej jadnego. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: hehe


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: So paź 21, 2006 14:34 

Dołączył(a): So paź 21, 2006 14:32
Posty: 2
Lokalizacja: Łódź
Bardzo wporzadku admin !! Same "+" dla niego :D

_________________
Zero Tolerance Team !!!


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N gru 17, 2006 18:50 

Dołączył(a): N gru 17, 2006 18:42
Posty: 3
Lokalizacja: Warszawa
Spoko Admin i chyba jedyny jakiego znam

Pozdrawiam

_________________
Obrazek


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: Pn lut 26, 2007 10:47 

Dołączył(a): Pn lut 26, 2007 10:43
Posty: 5
Lokalizacja: z Servera :D
oj ludzi ludzie :D dajcie mi adma to zobaczycie kto jest wspanialy xD :D shoot Elo i + dla CIebie :D

_________________
Daj Życ ^^


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 04, 2007 11:13 

Dołączył(a): Śr lut 16, 2005 18:56
Posty: 91
Lokalizacja: Afganistan
No to ja bede tym zlym :D Kiedys hot sie staral teraz jest kompletnie wedlug mnie do bani, dlaczego ???
1.Traktuje server jak swoj LAN, wlacza co chce, nie trzyma sie zadnych zasad, robi wszystko pod siebie na servie bez wzgledu na zasady czy dobro servera.
2. Wywyzsza sie na servie jaki on nie jest pro a nie daj bog ktos sie mu sprzeciwi to od reki texty typu "1on1 no chodz" zalosne, godne 12 latka"
3. Malo stanowczy i tak naprawde malo odpowiedzialny.
4. Forum dla niego jak widac nie istnieje.
5. Wielokrotnie bylem swiadkiem prowokowania graczy nie lubianych a potem ich usuwania z servera.


Moze jeszcze wiele innych jest ale drobiazgow juz nie chce pisac. Kiedys cos soba reprezentowal, majac 16 lat byl bardziej odpowiedzialny niz teraz majac 18 czy 19. Moze w jego przypadku on w dol leci z wiekiem.


Góra
   
 
 Tytuł: :]
PostNapisane: Śr mar 07, 2007 15:44 

Dołączył(a): So gru 31, 2005 13:50
Posty: 10
ok to zaczynamy po kolej...
1. heh 1 moja zasada admin jest dla servera nie server dla admina... jak jest naprawde malo ludzi to zmieniam mape bez zapowiedzi...(wtredy daje popularna mapke) jak nie to daje mapke z vota jak sie nie podoba..pod siebie zdaza mi sie nie zaprzecze nie jestem idealny ale jest to naprawde baardzo zadko...o na temat tak zwanego "dobra servera" to sie nie wypowiadaj bo oprocz zadzenia adminami i forum to nic nie wiesz..bo eni grasz .Promuje ten seerrver caly czas ;] na innch seerrverach ;] i mysle ze to raczej mi najebardziej zalezy zeby gralo na nim jak najwiecej ludzi :]
2.Draznia mnie niektore teksty... nie po to gram w ta gre 4 lata zeby byle kto mi wyzywal... wtej chwili nie mam skladu wytrenowanego do 5 on 5 ale 1 on 1 moge zagrac z nim..niech mi pokaze swojego skilla..a nei wyzywa od zerowcow i nooobow..wtedy on np. mowi ze neichce mnie osmieszac....w tym momencie sam pokazuje swoja jakosc :] .
Jak przegram co mzoe sie zdazyc to zwracam honor..jest lepszy..i ja jestem przy nim noobem :]

3.Stanowczy malo....hm.. zdaza sie ale u mnei przedwszystkim dostaje sie kicki jak przyjdzie i np. mi nawyklina to ban z miejsca . TP napisane na servie jest Nie obchodiz mnei ze ktos nie wie co to niech sie nauczy ...a jak ktos zasluzy to ban zwlascza po nawyzywaniu..po wczesniejszym kicku..
4. Moja odpowiedz :] wyjasnia zarzut
5. Nie prowkuje doslownie Bardzo zadko a od "kurew" itp wyzywac nie zdaza mi sie

Przy rozpoczynaniu grania w ta gre bylo co innego bylem nowy,,wszytko bylo nowe :]admin tez byl nowoscia. Teraz juz cos innego ... Osobe Nie umiejaca zachowac sie na servie nie szanujaca admina zegnam z servera...(kickiem) to tyle odemnie pozdr.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: Cz mar 08, 2007 17:09 

Dołączył(a): Śr lut 16, 2005 18:56
Posty: 91
Lokalizacja: Afganistan
Widze ze w pyskowke lecisz, no ok.

1. Zasada 1 twoja ktorej dupa nie dotrzymujesz, wielokrotnie grajac pod fakem widzialem jak notorycznie wbijales i dawales vota bo ci mapa nie pasowala, wielokrotnie widzialem jak zmieniales mapy bez zapowiedzi. Jak jestes ty zadko grasz pod ludzi a czesciej pod siebie. A na temat tak zwanego dobra servera hmm mam sie nie wypowiadac mistrzu ??? Bo nic nie wiem ??? chuja odwiedzasz forum bo masz je w dupie, chuja sie wypowiadasz bo chuja cie to interesuje, bedac adminem zrobilem zebranie i ustalilismy pewne zasady ale ciebie tradycyjnie nie bylo bo po co ?? zasad sie tez nie trzymales mimo wielu moich uwag. I nie pierdol mi tu ze chuja wiem bo w wiekszosci jako jedyny wogole sie niczego nie trzymales.



2. Pomine, sam odpowiedziales skillowcu.

3. Podtrzymuje.
4. Jest smieszne
5.Nie prowokujesz wcale, a raczej w niedziele czy poniedzialek grajac wszedles typowi pod lufe czy inaczej no ale nie celowo zabil cie to dales mi killa i text "Pizdo" - bravo, na moja ironie ze niezly admin wylapalem kicka. Bravo poprosimy wiecej adminow takich.

Podsumowujac - czytajc moj post wyzej.


Góra
   
 
 Tytuł:
PostNapisane: N mar 11, 2007 22:35 

Dołączył(a): N mar 11, 2007 22:28
Posty: 6
Hm, wedlug mnie to co piszesz Żonaty jest conajmniej dziwne. Co do 1 - Że mapa nie pasuje to nie wolno dać vota ? Po to chyba jest , zeby ludzie zdecydowali czy ma zostac obecna, czy ma być wybrana inna, nie ?

2 - Wyzywanie pojedynkow. Nie wiem czy wiesz , ale co rusz wchodzi "pro^^ gamer" na serwer i leca texty typu "jak Ty ku3@ grasz ! , Ty lama jestes ! " itp itd ...tak wiec sam bym tak postepowal, by nauczyć takich grać.

3 - Co twierdzisz pod "mało odpowiedzialny" i mało stanowczy ?

4 - Forum istnieje. Jakbyś widzial, to wypowiada sie (nie czesto, bo poprostu sie nie wtraca)

5 - Podaj przyklad..nick itp itd ...a , no i co sadzisz o "prowokowaniu"? W jakim sensie to ?


Pozdrawiam


Góra
   
 
 Tytuł: dis
PostNapisane: N mar 11, 2007 22:35 

Dołączył(a): So gru 31, 2005 13:50
Posty: 10
haha zon zon zon tak pogrywasz...prosze Cie bardzo...ale nie chujuj i kurwij :] kulturki an forum nie ma co sie denerwowac no i tak dojdziemy do porozumienia

Zrob jedna rzecz niech ludziie sie wypowiedza.na temat najbardziej odpowiedniego adma ... albo niech sie wypowiedza na moj temat...
wtedy wszystko sie okaze...
(zrobie jakiegos binda i oglosze o obcij na forum na kilerze)
Wracajc do servera
wlaze na server widze 5 osob z soba co robie zmieniam na mapke lubiana(nuke,d2,inferno)..
2 obcja dlaczego nie robie vota... po co robic vota naprzykald z italki na nuke... wiadomo co wybiora...zbyt dobrze znam ten server..
zon czasem ma sie gorsze dni prosze cie nie podsumowywuj mnie za 1 dzien przyznajde ze w twojej obcij mnei ponioslo ale nie bylo to na tyle wazne rozumiem ban.....ja gram zadko pod ludzi...naprawde duzo bym zorbil dla wiekszosci tych ludzi..
na rasze czitersto na servier lub podobne rzeczy dziejace sie na serverze jestem na zawolanie mimo braku czasu wbijam i robie porzadek..srednio minimum raz dziennie..watpie czy ktos do ciebie pisze... wsyztkie skargi na server glownie leca do mnie a odemnie do killera....a w czasie ustalania zasad ... nik mnie nei poinformowal :] kompletnie nikt ;]powiesz pewnie bylo sie zainteresowac...w tej chwili nie mam czasu sie intersowac bardziej po maturce sie to zmieni ... ja trzymam sie zasad ktore byly zawsze przyjete i bylo ok zgadzaja sie z tymi....co do informaij od CIebie haha skad ja mam wiedziec keiody organizujesz cos.. wrozka jestem ? wywrozyc sobie mam? na ts wejdizesz wbijesz sie na zahaslowany kanal i tyle cie widzial.. .

co ty wiesz o tym servie powtarzam 2 raz....ty nawet nie znasz ludzi..ktorzy prosza cie o admy naprzyklad.. nie wiesz czy graja na tym servie czy nie jak graja i co robia .....Osoba rozdajaca admy i 2 po kilerze powinna grac na serverze...
co do mojej wizycie na forum czytam regularnie kiedy nie widze obcij wypowiadaniea sie to nie wypowiadam...glowne pytania dotycza banow..wiec do ciebie..

to tyle Zonaty...panie adminie od wszystkiego..


Góra
   
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
   [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Skin by Lucas Kane

Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL